Arenakommittén
Arenakommittén arbetar med att förvalta och utveckla vår egen arena Thulevallen, en idrottsanläggning med tre gräsplaner och en grusplan som drivs av Matfors IF. De arbetar även med utvecklingsfrågor och planerar utvecklingen av Thulevallen.

Vi vill att alla är uppmärksamma och rapporterar vad som kan förbättras eller ifall något är trasigt på Thulevallen, så fort vi får kännedom åtgärdar vi felen eller tittar på hur vi kan förbättra Thulevallen. Rapportera detta direkt till Laila på kansliet.

kansli@matforsif.se

Övergripande anläggningsansvarig och sammankallande i arenakommittén.
Stefan Mårtensson

Planansvarig och deltagare i arenakommittén under säsongen 2021
Vaktmästare/Planskötare: Torbjörn Vallin

Detta innebär att det endast är våra anläggnings- och planansvariga som bedömer ifall planer är ok att spela/ träna på. Ifall man inte når ”sin” plans planansvarige så kontaktar man någon av de andra som då tar beslut ifall planen är spelbar eller ej.

Missbruk av planerna beivras.

Vi uppmuntrar alltid medlemmar till att delta i våra arbetsgrupper och kommittéer och vill man delta i arenakommitténs arbete är man välkommen att kontakta Matfors IF.

Hitta till Thulevallen:

GPS koordinater: 62°20’51.6″N 17°02’20.4″E

Hur kan vi förbättra Thulevallen?